Testpilot på häftig kamera

Jag har hittat en liten behändig kamera som verkar funka i alla sammanhang. Jag skulle till exempel ha kunnat använda den igår när jag var funktionär på en marknadsdag i ösregn. Det fanns mycket roligt att titta på och många roliga saker att föreviga, men jag ville inte ha med mig min systemkamera i regnet, och så var det alldeles för bökigt att ha med sig en stor kameraväska med tung och skrymmande utrustning. Då skulle det ha varit perfekt att plocka fram den här lilla vattentåliga kameran och ta en massa roliga situationsbilder till exempel då alla utställare monterade upp sina marknadsstånd i stora vattenpölar.

Nu har jag nappat på möjligheten att få bli testpilot på kameran, och är det fler som vill ta den chansen kan ni läsa här

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Tack för tipset. Nu håller vi tummarna.

Postat av: carolina

Spännande. Testpilot låter nåt det ;)

2011-08-28 @ 08:14:37
URL: http://nilspersgarden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback