Sommarpratare

Det är så skönt att lyssna på de olika sommarpratarna. Det är spännande att höra vad de har att berätta, och det är roligt att de har valt att spela så väldigt olika sorters musik. Några sommarvärdar har spelat ganska ointressanta låtar som inte säger så mycket om dem som personer. Det verkar mest vara vanliga låtar från svensktoppen eller andra topplistor under årens lopp. Några sommarpratare har berättat saker som har fått ögonen att tåras och orden har suttit kvar under huden långt efter att radiorösten har tystnat. Just nu lyssnar jag på Yukiko Duke och jag njuter av både ord och musik.

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Håller med dig helt. Under semestern lyssnade jag allt som oftast. Nu jobbar jag och har inte möjlighet till det.

Det är synd.

Postat av: Anna ..

Mmmm du det finns en del guldkorn som man gärna lyssnar till..

2011-08-07 @ 08:46:34
URL: http://filipendula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback