Svar på frågor

Nu har jag bestämt mig för att försöka svara på några frågor som Pia har ställt på sin sida Musikofoto:

A) Vilka 2 utländska musiker/kompositörer har varit och är mina Absoluta favoriter?
Jag är nästan säker på att Bruce Springsteen är en av Pias favoriter, men när det gäller den andra måsta jag gissa. Jag gissar på John Lennon...(Nu kanske jag redan här har missat chansen att vinna en skiva!)

B) Vilken svensk musiker/kompositör tror du har präglat mitt musikintresse
allra mest genom åren?
Här tror jag att det rätta svaret är Ulf Lundell....(Börjar bli lite nervös. Svarar kanske fel hela tiden)

C) Vilken/vilka musikstil gillar jag mest?
Jag tror att Pias favoritstilar är country och schlager (tycker mycket om dansbandsmusik)

D) Vilken musikartist tror du blev min allra första och största artist?
Vild gissning: Elvis Presley

E) Gillar jag dansbandsmusik (Pågår Dansbandskampen på TV just nu igen)?
Ja, det tror jag att du gör Pia

F) Tror du jag är en ivrig hejare på Idol genom tiderna?
Ja, det tror jag också att du är.

G) Hur är det.. tror du jag gärna lyssnar på Lugna favoriter eller Absolut inte?
Japp, även här svarar jag ja.
Nu har jag gjort ett försök att besvara frågorna. Kanske alldeles tokiga svar, men jag väntar med spänning på att se vilka svar det skulle vara.
Om man svarar rätt på de här frågorna har man en chans att vinna en cd med skön musik.

Kommentarer
Postat av: soffie

kul att få reda på om din musiksmak,

kramen

Postat av: Pialotta

Hallå där Fia.. kul du tittar in då och då till min MusikAutomat:) Jo, jo.. njaaaaaaaaa, men vi får ses o höras vad det gäller mina frågor i veckan .. ett par tre kan jag tala om för dig att du prickat rätt i alla fall.. men var har du Musiken? ;)(Kanske i ett annat inlägg?

Ha de..

Postat av: Maria

Ska dit på måndagen. Synd att vi inte går samtidigt! Tusen kramar och hoppas allt är bra

2010-10-23 @ 22:49:06
URL: http://babydarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback