Dyngstacken

Så fort jag öppnade min ytterdörr kände jag en märklig lukt. Det var en sur lukt som fick mig att undra om jag hade tappat något i ett hörn, så det hade legat och ruttnat. Föremålet alltså, jag trodde inte att själva hörnet hade ruttnat. Eller det kunde man i och för sig inte vara säker på med tanke hur äckligt det luktade.
Jag gick runt och snusade i luften för att försöka identifiera stinkhärden. Till slut upptäckte jag vad det var. Jag hade vattnat mina växter med en skvätt blomstergödning och på en av krukorna hade det blivit lite för mycket vatten, så det fanns fortfarande kvar överskottsvatten på fatet. Därav gödselstanken.

Kommentarer
Postat av: Ninni

ÖRK..hihi!!



Ha en gooo helg, kram

Postat av: Sylvia

Och jag som trodde grannarna ätit surströmming...

2010-10-10 @ 18:20:26
URL: http://pantersylvia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback