Körsbär!

Tack snälla frktjatlund för utmärkelsen! Det var trevligt att få ett toppenkörsbär.
Då ska jag börja med att nämna tre favoritförfattare. Oj, så svårt! Jag som läser precis alla typer av böcker med stor behållning.
Jag har svarat på frågor av den här typen tidigare, och då har jag nämnt Marian Keyes och Donna Leon, så nu ska jag försöka förnya mig.
Jag tycker även om Peter Robinson, Minette Walters och så har jag nyligen upptäckt Leif GW Persson.
Nu ska jag skicka utnämningen vidare till fem bloggare. Också väldigt svårt. Jag har sällan tid att fara runt och leta efter nya bloggar, men det finns några jag läser regelbundet. Jag plockar med stor vånda fem av dem och nominerar dem till "Cherry on top award" utan inbördes rangordning. Det är några bloggar till som jag läser regelbundet, och det var väldigt svårt att plocka bort dem, men jag var ju tvungen att begränsa mig.
Anna Fantastiska bilder och inspirerande texter
Annelie Texter som är rena poesin
Tompa Intressant och läsvärt, men behöver uppdateras. Kom igen, brorsan!
Lois Roligt och lite galet ibland
Yvanna Ungt, energiskt och roligt.
Anna-Lena Tänkvärt, klurigt och mysigt.
(Jag vet att det blev sex stycken, men jag vill inte plocka bort någon)
Ni som är omnämnda väljer antingen att bara känna er omtyckta i största allmänhet, eller så gör ni ett inlägg på er egen blogg, där ni lägger in bilden på körsbäret, skriver om tre favoritförfattare och fem bloggare.

Kommentarer
Postat av: Anna ..dansar in

Men grattis Fia..du ..du har gåvan att skriva härligt så du är verkligen värd en cherry on top..



Åh men hallå så glad jag blir..tack tack tackelitack..kram på dig du fina du rara du så klara underbara..

Postat av: Annelie

Tack snälla, fina du! Jag suger på körsbäret tills vidare, för ikväll orkar jag inte skicka det vidare :-) Men du är allt ett toppkörsbär du med!

2010-11-22 @ 23:56:00
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Tompa

Tack så mycket! Nu kanske jag till och med blir inspirerad till att uppdatera..

2010-11-23 @ 13:51:23
URL: http://nikkodango.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback