Beroende!

Mitt arbete handlar allt mer om att redovisa resultat och skriva omdömen via internet. Vi strävar efter att få "den öppna skolan" där föräldrarna har kontinuerlig insyn i barnens närvaro/frånvaro, lektionsplaneringar och resultat på prov annat genomfört arbete. Vi är nästan helt beroende av ständig internetuppkoppling, eftersom vi yack vare den moderna tekniken kan utföra
Då kan ni föreställa er vilken katastrof det blev när mitt internet strejkade hela dagen igår, när jag skulle skriva in 270 omdömen. Jag försökte få liv i mitt modem med jämna mellanrum från tidig eftermiddag till sena kvällen. Internet var dött. Mitt lilla modem satt där i usb-gluggen och hånskrattade åt mig!

I fortsättningen ska jag skriva brev, lägga dem i kuvert och klistra fast ett frimärke och lägga på lådan!


Kommentarer
Postat av: Anna ..dansar in

Hmmm katastrof förstår jag..jag blir lite sjuk när det är off-line här..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback