Sommartid

Det tog några år att få in det där med att man ställer fram och tillbaka grillen när man byter mellan vinter- och sommartid. Och nu har jag fortfarande problem varje år med att komma underfund med om jag förlorar eller vinner en timme när sommartiden träder i kraft.
Nu har jag listat ut att jag har förlorat en timme idag. Åh, jösses. jag skulle verkligen behöva den timmen idag när jag har sovit så oansvarigt lite de senaste nätterna. I höst när vi får en timme extra har jag nog sovit ikapp.

Kommentarer
Postat av: carolina,

Tänk jag har samma problem, varje gång! Fram eller tillbaka...... men nu är det gjort för denna gång!

Postat av: carolina,

Flytta fram eller flytta tillbaka, alltid samma visa. Du är inte ensam om att inte vet...Här är en till.

2010-03-28 @ 19:52:00
URL: http://nilspersgarden.blogspot.com
Postat av: Mumin

Usch jag hatar när dem ruckar på tiden. Varför ska dem ge sig på sånt som har en naturlig förklaring? Kram

2010-03-28 @ 20:54:32
Postat av: Ninna

Jag har hört flera än du som blir osäkra på grillar och utemöbler som ska fram eller in, eller bort.... eller något:)



Inte kul att förlora en timme, för jag behöver egentligen 25 timmar/dygn!

2010-03-28 @ 22:19:35
URL: http://persiljeland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback