Shopping bland grabbar

Jag skulle köpa nya "öronpluttar" till mitt headset till telefonen. Därför passade jag på att slinka in på Clas Olsson när jag ändå var ute och gick en sväng.
Väl inne i butiken insåg jag att jag var tvungen att anpassa mitt beteende för att passa in med huvudparten av de övriga kunderna. Jag började därför omedelbart att gå omkring med telefonen mot mitt öra, och prata onödigt högt under hela samtalet. För att bli extra trovärdig gick jag och kliade mig ogenerat i skrevet med jämna mellanrum. Jag tror att jag lyckades smälta in ganska bra...

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Hahaha. Det där var roligt. :D

2010-03-04 @ 18:24:26
Postat av: lillsyrran

Du glömde väl inte att småsparka på bildäck? Det hör till artens beteende.

2010-03-05 @ 07:30:13
Postat av: Erik

LOL! (Fast vi är ju inte alla sådana, vill jag påpeka.)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback