Ny bra låt

Jag har hittat en så bra låt som jag spelar om och om igen. Tyvärr kan jag inte hitta den på youtube så jag kan inte lägga in den här.
Men jag kan tipsa er om att "If Bob Was God" med Greta Gertler är en himla bra låt. Den börjar med vackert pianospel och sången är ganska "naken" (dvs dränks inte av synthar och ljudeffekter). Efter en liten stund kommer några fler instrument in, bland annat bastuba.  Grymt skön att lyssna på. Om och om igen.



Uppdatering: Nu har jag hittat en annan version av den låten på youtube, men ljudkvaliteten är ganska dålig och det är inte samma härliga pianoklink och bastuba som på den version jag har förälskat mig i.
http://www.youtube.com/watch?v=DJmDNz7AzXY

Kommentarer
Postat av: Anna ..smyger in

Den finns på Spotify Fia...och du..som alltid gillar jag din musik..



http://open.spotify.com/track/6mb8datUJuOtmwH0Ce1k2M



Tack för den...kram kram på dig...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback