Ligger efter

Jag har jobbat hysteriskt mycket i nästan två veckor, och har varken orkat eller hunnit städa, pyssla, fotografera eller blogga (gäller både skrivande i min egen och läsande av andra bloggar). När jag nu har fått det lite lugnare arbetsmässigt skriker dammsugaren högt när den tvingas angripa gigantiska dammtussar, och blommorna tittar anklagande på mig så att jag ska förstå hur försumlig jag har varit.
Och så försöker jag läsa ifatt i alla bloggar jag brukar läsa, men jösses - det går inte! Det var värst vad produktiva många av er har varit. Jag får läsa det senaste och får fortsätta vara nyfiken på det jag går miste om.

Kommentarer
Postat av: carolina,

Det gör inget att du ligger efter, det är alltid lika roligt när du tittar in.

Ha en bra lördag och ta det lugnt med dammsugaren.

Postat av: Maria

Ha ha, fnissar fortfarande åt din kommentar. "Nu lyfter vi arbetslaget". Ho ho.



Och ja. Spegling åt fel håll. Bad, bad idea =)



Hoppas du får en bra och skön helg. KRAM!

2010-03-20 @ 20:44:24
URL: http://babydarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback