Kalendarium för måndag 29 mars

Måndag. Hel dag avsatt för utvecklingssamtal med eleverna.

Ankomst till skolan
Mineralvatten och Alvedon
4 samtal
Kaffe
2 samtal
lunch
3 samtal
Kaffe och Ipren
4 samtal
1 inställt samtal
Mineralvatten
2 samtal
Mineralvatten
Pendeltåg hem
Middag? Tror inte det! Kanske te och ostmacka
Sängen


Uppdatering: Nu har jag fått ett antal frågor från bekymrade vänner som undrar över mina vanor. Nej, det där med Ipren och Alvedon var bara skoj. Den konstnärliga friheten för att få det att låta mer dramatiskt.

Kommentarer
Postat av: Anna...smyger in

Oj...glöm inte andas..lååånga andetag Fia..och så lagar du middag...hör du det!!!



Du är härlig du..mineraler och vitaminer..på dig..

Postat av: carolina,

Efter en sådan dag behöver du ett rejält mål, som sagt glöm ostmacka och te (men jag förstår om du inte orkar det gör jag faktiskt)

2010-03-29 @ 17:58:01
URL: http://nilspersgarden.blogspot.com
Postat av: lillsyrran

Alvedon och Ipren... Hur är läget egentligen?

2010-03-29 @ 20:12:50
Postat av: Fia

Anna: Jodå, det blev middag. Sallad.

Carolina: Nej lusten att laga mat är minimal efter drygt 12 timmar hemifrån.

Lillsyrran: Nej, var lugn! Jag tog inga Alvedon och Ipren. Det var bara bra att ha för dramatikens skull.

2010-03-29 @ 20:39:06
Postat av: Maria

Fast fantastisk idé att ha utvecklingssamtalen under en dag, och få dem gjorda. Inte behöva vara totalt slut av att ha haft dem under en vecka (Eller två) ihop med först lektioner och sedan utv. samtal på eftermiddagen.



Är det värt att dryfta idén med sin rektor? Eller? Känns det tungt med alla under samma dag?



Kram i massor!!



2010-03-29 @ 20:45:23
URL: http://babydarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback