Håll mitt hjärta


Kommentarer
Postat av: Erik

En grymt bra låt! Jag både har och försöker fixa biljetter till hans show, inte lätt. Hans show på Hamburger Börs för (hmm?) tjugotalet år sedan var grymt bra. Vore kul att få njuta av hans sköna sång, de nya versionerna av gamla hits är ju riktigt bra. Tänk att kunna göra cover på sig själv, ska vara Skifs till det, klurig dalmas. :-)

Lyssnar just nu på Winnerbäcks "Jag får liksom ingen ordning", den gillar jag. Ha en skön dag Fia!

Postat av: Fia

Jag såg också den showen på Hamburger Börs! Han håller än, den gamle dalmasen!

2010-03-04 @ 13:50:52
Postat av: Anna-Lena

Ja, det är en riktig höjdarlåt.

Det är också Winnerbäcks sista cd. Den blir bara bättre oc bättre.

2010-03-04 @ 18:30:51
URL: http://mammselen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback