Kanske miljonär...?

Jag fick en ingivelse och köpte en påse "lördagsgodis" (dvs lite slumpvis blandat spel) för ett par veckor sedan. När det var dags att kolla vinsten kunde jag inte för mitt liv hitta spekvittona. Jag letade på alla upptänkliga ställen, och även omöjliga platser, men kvittona var försvunna.
Då skrevs det i tidningarna om en jättevinst på 95 miljoner som en spelare utan spelkort hade köpt, men inte hämtat ut. Gissa om tankarna började mala då. Tänk om det var mina rader som slagit in! Lite bättre kändes det när de meddelade att vinnaren hade köpt sina lotter i Sundbyberg (har jag för mig) för jag hade inte köpt mitt tips där.
I morse hittade jag plötsligt mina kvitton! prydligt instoppade i min lärarkalender, ungefär i slutet av juli låg de. Så nu ska jag kolla om det är vinst. Det är möjligt att ni just nu läser en miljonärs blogg!


Återfunna!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Håller tummarna HÅRT!!!

Postat av: Anna.. tassar in....

Men himmel...jag svimmar..

2010-06-23 @ 15:43:37
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: frktjatlund

Nå! Har du köpt någon champagne? Och sagt upp dig.

2010-06-23 @ 20:25:08
URL: http://frktjatlund.wordpress.com
Postat av: Anna-Lena

Du slutar väl inte blogga bara för att du blir miljonär?

2010-06-23 @ 20:50:10
Postat av: Fia

Daniel: Tack! Hoppas det hjälper....

Anna: Vi får väl se!

frktjatlund: Jag har inte kollat lapparna än. Men jag har givetvis börjat snegla mot champagnen.

Anna-Lena: Nej, oh nej! Det är ju då jag kommer att få gott om tid att göra vad jag vill!

2010-06-24 @ 10:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback