God morgon!

Jag måste göra en översyn av mitt kylskåp. När jag åt min flingfrukost tyckte jag att det var en lätt bismak av lök på mjölken. När jag skulle hälla mjölk i det nybryggda kaneltet tog jag istället mjölk ur min andra mjölkförpackning, för att inte förstöra smaken på tet. Då kom det först en vattnig rännil ur paketet och sen kom en stor klump och därefter flöt äckliga vita flockar omkring på mitt te. Trots att mjölken inte var utgången, och trots att jag hade storstädning av kylskåpet för en vecka sedan.
Nu har jag gjort nytt te och försöker hitta olika sätt att hålla humöret uppe.


Kommentarer
Postat av: Anna.. tassar in....

Du är bara fööör rolig jag smälter av din så torra humor..:)

Postat av: Dottra 3

Eeeeeeeeeeeeuuu...! Som när jag drack minimjölk och tyckte det smakade grönmögelost. Uuuuh...!

2010-07-27 @ 23:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback