Fjällbilder

Åh, vad jag har sovrat och valt och prioriterat. Jag hade flera hundra bilder från början, och efter min första gallring för att hitta tänkbara bloggbilder hade jag drygt 180 bilder kvar. Då fick det bli en ny runda där jag plockade bort bilder som var för lika varandra, eller inte var så intressanta för den som inte var där och vandrade. Efter det återstod 85 bilder.
Sista gallringen var jobbig. Då tog jag bort bilder jag egentligen ville ha med, men det blev för mycket. Nu återstår de här bilderna, och det är fortfarande alldeles för många bilder för att det ska vara vettigt, men det var så himla vackert, så jag hoppas ni står ut.
Alla små bilder är klickbara, om ni vill se dem i ett större format.



  

   

  

  





   

   

   

   



Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Njupeskär, minsann. Sveriges högsta vattenfall. Och Grövelsjön.

Ett stort turistmål, dit massor av människor letar sig.

Fin närliggande fjällnatur. Får du möjlighet, så åk norrut nästa gång du ska vandra... det blir bara bättre och bättre...

Ska förresten bl.a. till Njupeskär i september. Hoppas att höstfärgerna är kvar då....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback