Filmtips...jag menar filmvarning

Filmen "Inception" med Leonardo DiCaprio har precis haft premiär. Jag gick och tittade på den för ett par dagar sedan, och jag blev otrolig besviken. Den handlade om det undermedvetna och drömmar. Handlingen pendlade mellan dåtid och nutid, mellan dröm och verklighet och drömmar som ägde rum i drömmar, och folk som tog sig in i andras drömmar för att påverka deras handlande och attityder. Hela tiden var det ett överdåd av smaskiga och häftiga effekter, så pass mycket att det inte blev intressant längre.
Filmen var precis lika rörig som det låter och alla effekter gjorde att jag tröttnade, så jag gick helt enkelt därfirån efter halva filmen. Det har nog aldrig hänt tidigare att jag har lämnat salongen under pågående film, men den här filmen tyckte jag absolut inte om.
Det finns säkert människor som tycker att filmen är häftig och sevärd, men jag kan tyvärr inte rekommendera den.



Men tack för biljetterna! 
 

Kommentarer
Postat av: Dotter 3

<3

2010-07-27 @ 23:46:56
Postat av: Tush

Okey, ja smaken är som baken.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback