Tankar från galen gymnasiekompis

Ni kommer kanske ihåg att jag skrev om min gymnasiekompis som numera bor i Thailand? Han skickade följande heltokiga betraktelse:

 Jag älskar allvarliga ytligheter mer än ytliga allvarsamheter! Ja som t.ex hur ska man undvika att bli dömd för mord i Kambodja? Jo man äter upp offret! Det finns ingen lag i Kambodja som förbjuder kannibalism! Smart va? Eller visste du att det finns en lag i Florida som förbjuder att man fiser på allmänna platser efter kl 18.00?
Man har större chans att bli satt i fängelse om man släpper en fjärt i Florida än om man äter upp sin medmänniska i Kambojda. Människan är skapad efter Guds avbild, var det väl nån som kläckte ur sig...



Kommentarer
Postat av: Anna ..tassar in

Herrrrregud..är det så man kan göra..:)

Postat av: Ingrid ♥

ha ha ha ... du store tid inga fisar efter kl. 18.00 det ska jag säga till gubben.

Kram Ingrid

2010-01-12 @ 20:38:06
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/
Postat av: Anonym

Låter lite halvkonstigt med att man ser så olika på saker och ting

Läste blogginlägget om en bra dag och jag förstår att det är lycka för dig att umgås med dina tre tjejer, jag har ju bara träffat en av dem och hon var ju så gullig kramen Tingeling

2010-01-12 @ 22:22:57
Postat av: carolina, på besök

Oj här var det mycket att läsa som jag missat! Vilken gymnasiekompis du har, men så blir det kanske om man bor på andra sidan jordklotet, hi,hi;)

2010-01-12 @ 22:32:17
URL: http://nilspersgarden.blogspot.com.
Postat av: Tompa

Jag undrar om det finns någon svensk lag som uttryckligen förbjuder kannibalism? Möjligen då någon livsmedelsstadga som stipulerar hur offret ska kylförvaras i väntan på konsumtion och att man inte får servera alkohol till.

2010-01-12 @ 23:21:35
URL: http://nikkodango.blogg.se/
Postat av: Erik

Tur jag bor i Sverige och inte i Florida...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback