Nästan overkligt vackert

Det var en alldeles fantastisk soluppgång idag. En bit från mitt hus finns en skogsbevuxen bergstopp, och just nu är hela toppen kritvit av all snö, och träden är som vitfrostiga skulpturer. Idag gick solen upp som ett glödande klot bakom träden. Vartefter solen steg "rann" solstrålarna ned mot marken, ni vet så där energirikt pumpande solstrålar som man kan se på film från öknen, så där så man nästan tror att det är animerat. Det var så obeskrivligt häftigt. Jag slutar aldrig att fascineras av naturens skönhet.

Sen var det mindre smart att sitta och titta rakt in i solen, så att jag fortfarande går omkring och känner mig halvblind...

Kommentarer
Postat av: Yvve

Ååh, låter helt underbart :) Saknar dig. Kram

2010-01-31 @ 20:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback