Med en hälsning till John!

Jag berättade ju att jag var på ett seminarium anordnat av Nikon. På eftermiddagen visade Bill Frakes och Laura Heald filmer och bildspel de har gjort i olika sammanhang. Några filmer var gripande dokumentärer om olika människor med speciella öden. En film handlade om en kvinna som hade drabbats av cancer i ena benet som tonåring, vilket hade gjort att benet var amputerat. Hon var en riktig fighter, och nu har hon en specialprotes som gör att hon kan löpträna (och -tävla!). Det gick inte att hålla tillbaka tårarna när man såg den filmen.
Den här filmen som jag lägger in var en häftig skildring av "Down Under". Som en hälsning till gode vännen från landet upp-och-ner :)

Kommentarer
Postat av: Erik

Wow! Med den kameran i bagaget saknas nog inget. Men smakar det så kostar det. Jag har siktet inställt i en helt annan prisklass... :-)

Postat av: John Banan

Wow! Time to return home!

:-)

2010-01-22 @ 16:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback