Stalker

Jag har fått en stalker. Det är väldigt obehagligt. Det är en ung, stilig man (jag har sett foto på honom, men jag känner honom inte på något vis) som har skickat oanständiga mail till mig varje dag i drygt en vecka. Vissa dagar har jag fått flera mail. När jag fick de första började jag med att vänligt avböja de erbjudanden jag fick och säga att jag inte var intresserad (för jag trodde ärligt talat att det var ett skämt), men vartefter de har blivit snuskigare och snuskigare klickar jag bara bort dem.
Det som gör det så obehagligt är att jag funderar på varför han skriver som han gör, och det värsta av allt...vad gör han MEDAN han skriver...? 

Det känns äckligt, och jag fattar inte varför han fortsätter att skriva. Nu har jag nog lyckats bli av med honom i alla fall. Annars får det bli polisanmälan eller nåt.


Kommentarer
Postat av: Ester

VA? Men gud så äckligt! Och varför? Sjukt.

Nu blev jag orolig för dig. Köp hund. Eller pepparspray.

Uuuäk, vad konstigt folk det finns.

2010-02-13 @ 13:35:44
Postat av: Hanna

Tycker definitivt du ska polisanmäla annars. Om inte annat så för att det ska finnas dokumenterat, mot honom och för dig! Vissa människor har helt enkelt ingen som helst känsla för vad som är ok och när de är oönskade.

Postat av: carolina, halkar in

Men fyyy va äckligt och läskigt. Vilket konstigt folk det finns, inte klokt. Inte konstigt att du tappade bort energin (tidigare inlägg) Jag tycker nog också att det bör polisanmälas, det finns ju alltför många knäppgökar som går lösa.

2010-02-13 @ 14:16:26
URL: http://nilspersgarden.blogspot.com
Postat av: Anna ..dansar in

Men nääääääe fy så obehagligt...skämmes på han...skaffa dig ett nytt konto Fia..

2010-02-13 @ 14:33:29
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Ingrid ♥

Så obehagligt. Hoppas han blir borta nu.

Kram Ingrid

2010-02-13 @ 16:51:42
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/
Postat av: Anna-Lena

Det finns många konstiga djur i vår Herres hage. Verkligen otrevligt.

Polisanmäl om han fotsätter.

2010-02-13 @ 19:47:44
URL: http://mammselen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback