Kaninkokerskan

Idag hade jag ett ärende till min gamla hemstad. Jag träffade några gamla goda vänner, och det kändes så gott att få byta några ord och känna att de var precis som förr.
Och så träffade jag en tjej som tidigare har varit en vänlig och glad kompis. Men idag när vi möttes tittade hon på mig med lite....galen blick, nästan hatisk, och så vände hon sig demonstrativt bort utan att besvara min hälsning. Jag har aldrig gjort henne något ont, vi har inget otalt med varandra och jag kan absolut inte förstå mig på hennes beteende, men jag var glad att jag inte äger en kanin, för då skulle hon garanterat koka den...

Nu skaffar jag livvakt till yngsta dottern, så att hon inte blir överfallen av en galen kvinna! Adam! Vakta henne noga!

Kommentarer
Postat av: Ester

Men vad är det med folk?

2010-02-15 @ 19:52:30
Postat av: carolina

Det finns många ufon i vår herres hage.

Men visst undrar man....

Postat av: Jazzhoppan

Ja vad är det för feeeeeeeeeeel på folk??!!

2010-02-16 @ 14:23:04
URL: http://jazzhoppan.blogg.se/
Postat av: evans

Vad skumt :/ Hon kanske bara hade en oerhört dålig dag...

2010-02-16 @ 18:09:44
URL: http://evans.blogg.se/
Postat av: Yvve

What? Jag har inte blivit överfallen än, men gud vad konstigt... Jag ringer imorgon! Måste veta vem det var! ;) Kram

2010-02-17 @ 00:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback