Ooo, vad en liten gumma kan gno...

Vad är det för fel på mig? Jag ska strax åka iväg och jobba några timmar, men innan jag åkte iväg ville jag se till att allt var diskat och undanplockat, så att det känns trevligt att komma hem igen. Naturligtvis hade jag lite begränsad tid för att fixa och plocka, men vad gjorde jag? Jo, jag torkade av spisen och märkte att fläkten var lite ofräsch, så jag började skura av alla filter och lock och galler på fläkten - fast jag hade ganska bråttom. Varför just nu? Vad har jag för diagnos egentligen?


Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Bokstavskombinationen SFSKTS.

Dessutom har du MMHGDO.F.



Betyder: Städa Först Så Kommer Trevnaden Sedan.

Man Måste Hinna Göra Detta Också. Först.

Postat av: A-L igen

Det finns tyvärr inget bot mot det... men ibland kan symtomen mattas något.

2010-08-21 @ 17:47:56
Postat av: lillsyrran

Du kan diskutera diagnosen med mellandottern...

2010-08-22 @ 20:53:07
Postat av: elena cn

Haha...härliga kommentarer! Det verkar som om fler i familjen är drabbade:)

2010-08-23 @ 23:11:50
URL: http://elenassida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback