Ogudaktig

I kväll ska jag på fest, där jag tror att jag kommer att träffa min numera vuxna guddotter. Jag blev så otroligt rörd när jag fick frågan om jag ville bli gudmor, och det kändes verkligen som ett hedersuppdrag. Det är Kesokompis som är mamma till min guddotter, så jag kände att jag ville sköta mitt uppdrag på ett riktigt bra sätt.
Har jag gjort det då? Nej, jag skäms! Jag har missat en massa födelsedagar och andra viktiga händelser i hennes liv. Men jag hoppas att hon förstår att jag ofta tänker på henne och tycker om henne.  
Undrar om hon är besviken över min bristande insats som gudmor...

Kommentarer
Postat av: Socrate

Hallå Fia. Länge sen jag såg en så suverän rubrik till ett blogginlägg, som detta ! RESPEKT!

Den saken sköptte du i a f suveränt!



tycker vännen Socrate (som inte skrivit nåt nytt än...)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback