Oh, no!

Det här kanske skulle ha blivit en vacker prins!



Och nu är det för sent!

Kommentarer
Postat av: Anna ..dansar in

O'shit..nu är det försent..suck..men du...Man kan prova grodor också..men du vet väl att man måste kyssa en förfärlig massa grodor innan man hittar en prins..:)

Postat av: MB

Undrar om inte det är jag som ligger där, själsligt...

2009-09-21 @ 06:26:19
Postat av: Ester

Igår hade jag föräldramöte med nya klassen...

Jag var lite nervös eftersom jag aldrig hållit i ett möte helt själv.

Allt rullade på rätt bra, men så mitt i mötet hoppar en groda fram precis vid mina fötter. Den var alldeles dammig och jag blev tvungen att rädda den. I slutet av mötet erbjöd sig en mamma att bära ut grodan. Det var nog det mest bisarra jag varit med om.

2009-09-22 @ 22:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback