Hur kunde jag glömma något så viktigt?

Jag fick tydligen inte med mig riktigt alla mina saker när jag flyttade till min nya lägenhet, så ex-maken var bekymrad över en "rulle" som låg kvar, för han var övertygad om att det var något riktigt fint och viktigt som låg där. Eftersom både min pappa och min ena bror är fotografer har bilder haft ett stort värde i familjen, och jag blev givetvis fundersam över vad som kunde ligga i rullen.
När jag fick rullen i min hand för ett par dagar sen kunda jag öppna den och titta vad som gömde sig inuti. Och gissa vad det var? En plansch med ett periodiskt system som jag köpte eller fick på skolforum förra året! Hur kunde jag glömma den?


Kommentarer
Postat av: Anna tassar in

Jaaa eller hur...hur kunde du glömma den :)

Postat av: Erik

Det var värst, riktigt snygg plansch! Den missade jag. ;-) Tyckte det var lite dåligt med gratismaterial i år... Men Skolforum i sig är alltid värt ett besök om man är i branschen. Tunga katalogpåsar brukar det bli. :-)

Postat av: Anonym

Bra att den hittas så du kan njuta av den kram Tingeling

2009-11-19 @ 08:10:38
Postat av: Jonas

HEJSAN!, och tack för din fina kommentar och att du delade med dig av ditt fina minne. Tänk hur vissa saker etsar sig fast i ens minne. Det var en fin symbolik i tanken om vädret vid just detta tillfälle.

HA DET BRA.

2009-11-19 @ 09:54:56
URL: http://storarvid.blogspot.com/
Postat av: Doc

Himla tur att du fick tag i den!

2009-11-19 @ 11:48:46
URL: http://docat.blogg.se/
Postat av: Doc

Himla tur att du fick tag i den!

2009-11-19 @ 11:48:47
URL: http://docat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback