Victorias bröllop och råtthjärnor

Det är min man som ska ansvara för säkerheten kring prinsessan Victorias bröllop. Han vaknade igår morse och var lite stressad över uppdraget. 
Sen  vaknade han upp lite mer och insåg att det hade varit en dröm.

Själv drömde jag inatt att jag åt en festlig middag tillsammans med några vänner, och det var så konstiga maträtter. Bland annat blev vi bjudna på friterade småråttor. De låg på ett fat med utfläkta armar och ben och de var lite krispiga, och när man skulle äta dem skulle man börja med att äta huvudet. Det blev ett litet knastrande ljud när man bet av och tuggade på huvudet, och så hörde jag mig själv säga:
- Det är konstigt, det är ju så gott, men det känns nästan lite äckligt att tänka på att man äter råtthjärna!

Som om hjärnan var det enda äckliga!!

Kommentarer
Postat av: tingeling

Usch fy jag tycker det låter som jag skulle tacka nej till en sådanmiddag Ha entrevlig lördag

kram Tingeling

Postat av: Ninni

haha vilka jäkla drömmar...ja jag har också drömt en massa knäppt i natt.



Ät nåt godare än råtta ikväl..kramen

2009-03-28 @ 09:58:13
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Erik

Wow tänkte jag först, det var värst. Så log jag, aha bara en dröm, för att sedan snabbt äcklas. Knaperstekt råtta, nej tack! Undrar hur dina hjärnvindlingar går? Har ni råttor på jobbet? Varför en sådan dröm... vad står råttor för i drömtydningsböcker? Kanske dags för resa till Kina, de käkar säkert råtta också, med tanke på hundrätter och annat, som kycklingfötter (blää).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback