Tack, tack!

Tack för alla kommentarer till bilden om TV:n. Jag ska väl erkänna att jag tittade på slutet av EM-schlagern. Det var kul att Perelli gick vidare. Hoppas att det går bra för henne i stora finalen nu också.

Som allmän information kan jag nämna att det är min bror som knåpar ihop de roliga bilderna jag lägger in ibland. Jag har en massa bilder på lager, och på söndag kommer jag att lägga in ett par nya. Har ni något förslag på vad ni vill se för bilder eller tema kan ni skriva en rad så får vi se om brorsan kommer på något bra. Tänk till och skriv en liten önskelista!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Det skulle vara kul att se en bild om bikinisäsongen, med putande mage och bikinilinje...

2008-05-24 @ 07:51:21
Postat av: Big Brother

Tack för tipset. Jag lägger det i bakhuvudet och ser om nåt dyker upp. Det är i och för sig ett kvinnligt perspektiv som jag inte riktigt kan identifiera mig med, men man vet ju aldrig.

2008-05-25 @ 10:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback