Glad påsk, Jimmy!

image331

Kommentarer
Postat av: Erik

Jag började skratta, men så blev det sorgset istället. Om jag skulle ge äggen namn, skulle jag kunna äta dem se'n? Jo, ägg är gott och nyttigt. En bra helgfrukost innehåller ofta ägg för mig.
Så det är väl bara att frossa nu :-)

Postat av: Ron..

Tycker inte man ska sympatisera med kycklingen. Namnet på (den till ytan söta) kycklingen säger en hel del om dess bakgrund. ALLA med namn som slutar på y är ju kriminella, det vet ju alla. lovar att den "söta" lilla kycklingen redan har ett förflutet som tjuv & mördare! Tror nog att minst ett par daggmaskar har fått sätta livet till för att mätta den lilla kycklingens mage. Jag kommer att vräka i mig ägg över påsk, och jag kommer inte att ha det minsta dåliga samvete. Så vitt jag vet heter kycklingen Jimmy och jag gör världen en tjänst genom att äta upp honom...

Glad påsk!

2008-03-20 @ 17:33:40
URL: http://neverkeso.blogg.se
Postat av: Fia

Erik: Ibland gäller det att bejaka sin bestialiska sida :)
Ron..: Aha, så du eliminerar Y-kycklingar och då blir det lugnt i hönshuset? Intressant!

2008-03-21 @ 09:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback