Jag trodde inte mina ögon...

Vi hade varit igång i ganska många timmar när vi trodde att vi hade blivit snurriga. Vi kunde svära på att det var en bil som åkte i vattnet. Jag var ganska sen att få fram kameran, men här kommer några bilder i alla fall.

Den märkliga farkosten hade kommit åkande över fjärden, men jag fick ingen bild på den förrän den var framme vid bryggan.


Här började den ta sig upp på land!


Nu börjar man kunna se vad det är...


Här kör den snyggt och prydligt in i sitt garage


Jag önskar att jag hade haft kameran redo så jag hade fått fler bilder på amfibiebilen i vattnet, för det såg så häftigt ut.


Kommentarer
Postat av: Carina

Vet du jag har faktiskt åkt en sådan bil eller om man nu ska kalla det båt.

För många år sen i Årsunda men ägaren kom från Sthlm, märklig upplevelse verkligen :-)

Postat av: Carina

Det var i en lite mindre sjö vi åkte i bilen så rädd var jag då inte alls, men nog tittade jag både en och två ggr om inte vattnet kom in igenom dörrarna :-)

2008-06-24 @ 16:05:28
URL: http://skalet2001.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback