Avbrott...

Jag var full av berättarlust och skulle beskriva en massa roliga saker från helgen när kompisarna ringde och berättade om gode vännen som har vurpat med motorcykeln och brutit armen och handen. Där satt han, nygipsad, drogad av värktabletter, närmare 20 mil härifrån, med en sönderskuren skinnjacka, repad hjälm och blåmärken på knäna.
Så maken och jag hoppade in i Forden och tog oss en söndagstur.
Vi plockade upp vännen i bilen och så tog maken hojen tillbaka.

Senare ikväll ska jag lägga in en bild på den gipsade armen och den skrapade hojen...Jag har även blivit lovad en kopia av röntgenbilden, men jag vet inte hur det blir med det.

När vi kom hem var det nästan mitt i natten, så då var det för sent att blogga.

Nu måste jag fixa det sista innan avslutningen i morgon, men sen hoppas jag att det blir lite tid för bloggande igen. Jag har ju varit på bloggträff och tänkte berätta lite därifrån.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sicken otur stackars vännen

Ha det gott kram Tingeling

2008-06-09 @ 18:05:54
Postat av: Ester

Bloggträff? Men vad roligt, Fia!!

Det vill jag gärna höra mer om! :-)

2008-06-09 @ 20:26:23
Postat av: Maria

Tack för din söta kommentar!!!

Fast grejen med mitt läsår är faktiskt att det varit helt fantastiskt bra, framför allt för att jag har en sådan underbar mentorsklass men också för att jag har den stora förmånen att ha specialtjänst 70% och arbeta med elever i liten grupp. Förstå vad lyxigt!! Visserligen rätt tunga elever, men ändock. Stor skillnad på typ 3 och 29 elever i ett rum =)

Bra tips med bostadsbytet. Shall do!!!

Och PS. Jag vill också höra om bloggträff!

Postat av: Pia

spännande med bloggträffen, blir kul att höra om, dessutom ser jag fram emot våran :) hoppas den blir av någon gång i sommar

2008-06-09 @ 21:58:15
URL: http://mammipiha.blogg.se/
Postat av: vivan

Vad snällt av er att ställa upp och hämta...det är sånt vänner är till för...och det visade ni...kul att få höra omm bloggträffen.....väntar med spänning...kramiz

2008-06-09 @ 22:56:04
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: Pialotta

Det är verkliga vänner som hjälper vänner i nöd.. tragiskt för er vän allt det här, men det hade kunnat vara värre.. så tänker jag alltid.

Bloggträff, vad spännande.. Vilka kan det vara tro:-)

Ha de.. ser fram emot foton.

2008-06-09 @ 23:52:14
URL: http://kafferasten.blogg.se/
Postat av: soffie

fyyy va ont och rädd han måste blivit,vilken tur att det "bara"blev ett armbrott.

Stackarn.

Hoppas du får en bra dag!

2008-06-10 @ 08:23:49
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Ninni

Oj stackarn...



Kram

2008-06-10 @ 17:14:43
Postat av: Kersti

Vilken tur han hade som "bara" bröt arm och hand. det kunde allt ha gått mycket värre. Motorcyklar är inte att leka med. Just av er att hämta.

Det var en trevlig träff. Kul att få ansikten på er bloggare.

2008-06-10 @ 20:00:47
URL: http://plommenad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback