Ond, bråd död

De var lömska och angrep mig bakifrån. Förmodligen hade de pratat ihop sig, för de gav sig på varsin axel samtidigt, och innan jag hade hunnit agera kom en tredje och högg mig i låret. Jag vet nog vad de var ute efter. De ville hugga till och slita loss ett stycke kött.
Efter att ha sett ett antal Bondfilmer visste jag vad jag skulle göra, så jag tog min halvfulla Lokaflaska och drämde till dem, en efter en. Bang! Bang! Bang!
Där låg de utslagna på marken, besegrade! Jag log ett snett leende och gick vidare.
Ge er på mig om ni törs, ni lömska hästflugor!


Kommentarer
Postat av: Inger Maryissa

Ja, de är lömska dessa kryp....

Vet inte om jag blivit biten av någon hästfluga någon gång, men av bromsar...och de är också luriga, och det känns rejält när de sticker

Postat av: Erik

Vet inte om jag känner mig som James Bond när jag besinningslöst dödar dessa elakingar, men jag känner ingen sorg när de dödas. Hemskingar! Se annan kommentar på teckningen från brorsan! :-)

2008-07-30 @ 15:49:43
URL: http://erik56.blogg.se/
Postat av: Fia

Inger Maryissa: Ja, det finns ett fleratl kryp som äe ganska osympatiska.

Erik: Håller med. Man har inget medlidande alls.

2008-08-02 @ 12:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback