Bra tips!

Jag brukar alltid vara lomhörd en halv dag efter en flygresa, för det slår lock i mina öron direkt. Nu har jag hittat något fiffigt på apoteket. Där kan man köpa tryckutjämnande öronproppar, som fungerade perfekt. Man ska sätta in dem innan planet lyfter, och ha kvar dem i öronen tills man har kommit upp på full flyghöjd. Sen är det dags att sätta in dem igen en timme före landning, och då ska de sitta kvar ända tills kabindörrarna har öppnats.
Det går att höra vad folk säger fast man har propparna i öronen, men det låter ganska burkigt och dämpat.
En fantastisk uppfinning!

 

Kommentarer
Postat av: vivan

Välkommen hem från semestern!

kramiz:)

Postat av: Inger Maryissa

Ännu en bra uppfinning !

Kommer ihåg när jag flög hur besvärligt det kunde vara när det slog lock i öronen.

Då fick man också något godis och det även delades ut varma handdukar.



2008-07-21 @ 13:21:29
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback