Trött!

Tänk att man kan känna sig så fullständigt slut ibland, utan att egentligen ha gjort något speciellt ansträngande. Jag försöker samla ihop mig och gå en uppfriskande promenad, eller gå till gymmet och göra lite nytta, men mest av allt känner jag för att lägga mig på soffan och sova en stund.
Är det månen som står i ett konstigt läge, eller är det klimatförändringarna? Miljöpåverkande utsläpp? Radon i husgrunden? För lite sömn? För mycket sömn? Fel kost? För lite dagsljus? Regeringen?

Gäsp! Jag tror att jag gör lite mat i alla falll. Gäsp!

Kommentarer
Postat av: amonym

Hoppas den stora tröttheten lagt sig lite. Kanske maten gjorde susen!
Jo jag tränar till ett speciellt lopp.....Stockholm Marathon heter det....hua! Det blir en utmaning.....

Postat av: Hanna

Jag instämmer. Tror det är för lite sömn och regeringen. Och jobbet.

2008-01-30 @ 22:17:42
URL: http://hannasplats.blogg.se
Postat av: Pialotta

Allt skulle jag vilja säga;-) För lite sömn, väderpåverkan och all stress som många samlar på sig under dagens lopp.. den ligger till grund för vår sömn enligt expertis.
Många har det som du just nu.. vänta ett tag snart kommer Våren och alla fåglarnas kvitter som gör dig glad o piggeling.. en promenad är aldrig fel.. det där med gym är inte min grej som många andra.. varför trötta ut sig i onödan:-)
Tjing/Bönan

2008-01-31 @ 09:46:32
URL: http://kafferasten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback