Samtal mellan två fötter....

Ankomst till hotell. Skor av, efter 7 timmars promenad.
- Ahhhhh, vad skönt, nu ska jag vila tills i morgon, sa vänster fot.
- Skulle jag också vilja, men överkroppen nämnde något om en kort paus, och sen besök på puben runt hörnet, svarade högerfoten lite bekymrat.
- Glöm det! vrålade vänsterfoten indignerat. Tänk på att 46-orna som har hållit oss sällskap hela dagen har ständigt kollat på GPS:en och konstaterat att vi har gått 1,7 mil idag.
- Ja, men man kanske behöver lite kvällsmat, inflikade högerfoten försiktigt.
- Nä, jag tänker beställa kycklingmacka från roomservice och glo på TV, vidhöll vänsterfoten kaxigt.
- Men man kanske får en liten öl på puben?  sa högerfoten lågt och tveksamt.
- Äsch, vi får öl på rummet och så knäcker vi flaskan med Baileys som vi köpte, svarade vänsterfoten, nu nästan arrogant.
Och så fick det bli.... 

Kommentarer
Postat av: Ester

Vad mysigt det låter! Skönt att höra att de kom överens till sist.

Postat av: Lena

Men rackarns! Du är här på bloggen?! Du kan alltså inte hålla dig härifrån trots att du befinner dig i ett annat land! Bloggberoende?? Hahaha....
Låter som dina fötter har det väldans gott i London! Tala om för 46:orna att styra in på Harrods och shoppinggatorna oxå!
Ha det så himlans bra!
KRAM!

2008-01-15 @ 10:01:32
Postat av: F

Ester: Det tror jag mest beror på vänsterfoten var så oerhört bestämd.
Lena: Jag har sån tur att maken är tvungen att ha med sig datorn pga sitt jobb, och då kan jag passa på att blogga lite!

2008-01-15 @ 10:38:47
Postat av: amonym

Förståndig vänsterfot du har=) hihi!

2008-01-15 @ 21:06:41
URL: http://amonym.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback