Fånig dröm

Jag kommer nästan aldrig ihåg drömmar, men i natt drömde jag i alla fall något väldigt fånigt. Jag hade en ny tandborste som jag alldeles överentusiastiskt gick runt och visade för alla människor, och så var jag helt lyrisk över hur fräsch man kände sig i munnen när man hade den tandborsten. Och då var det en simpel sort, ungefär som en vanlig engångstandborste.
Finns det några drömtydare som kan förklara innebörden?

image286

Det finns väl ingen anledning att bli så överdrivet entusiastisk? 

Kommentarer
Postat av: Ester

Visst kan man bli entusiastisk över tandborstar!
Inget konstigt med det. :-)
http://missesters.blogg.se/1178311114_tandborstar.html
http://skargardsdoktorn.blogg.se/1179690742_david__goliat.html#comment

2008-02-02 @ 14:40:16
Postat av: Fia

Ha, ha, ja nu inser jag att tandborstar har ett rikt inre liv:) Och tänk att toaborstar kan vara så uttrycksfulla!

2008-02-02 @ 15:53:57
Postat av: Inger Maryissa

ja, det var en kul och annorlunda dröm ;-)
Ofta vet man inte var man får allt ifrån i sina drömmar.
De betyder oftast något, men många gånger är det svårt att veta vad...

Postat av: Ulla

Jag kan inget om drömtydning, men jag vet att vi byter tandborstar alldeles för sällan. Man ska visst byta var 3:e månad och gärna oftare.

2008-02-03 @ 15:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback