Andhämtning

Nu har jag haft några riktigt långa arbetsdagar, då jag har åkt till jobbet vid sjutiden på morgonen, och kommit hem vid halvnio på kvällen. Det är slitsamt när man är inne på tredje dagen på det viset.
Först har man lektioner, sen det vanliga plocket med material och papper. Därefter är det dags för utvecklingssamtal. Det är inte alltid man sitter effektiv med samtal i ett svep,utan det blir en del väntetid. Jag hinner inte heller åka hem i pauserna, för jag har en mil till jobbet.
Ikväll har jag tagit paus från samtalen, för att klara av de sista under nästa vecka.

Och vår skolchef tycker att vi jobbar för lite....

Kommentarer
Postat av: Borthy

Hoppas att du får en riktigt lugn och skön helg! Kram

Postat av: Lena

Sanslöst! Hoppas du får en skön fredagskväll och en lika lugn och skön helg!
Kram!

2008-04-11 @ 07:13:09
URL: http://cruelladelena.blogg.se
Postat av: lillsyrran

Pyssla om dig i helgen kära syster. Ett litet glas god whisky (du måste lära dig gilla det!), en bit 70-procentig mörk choklad samt ryggmassage utförd av maken. Det är min rekommendation. Din skolchef önskar jag en helt annan helg...

2008-04-11 @ 09:06:08
Postat av: Fia

Borthy och Lena: Tack detsamma! Vad gulliga ni är!
Syrran: Jag förstår inte att jag har såna problem
med sprit...ehh...ja, alltså att jag inte klarar att
dricka den. Det får bli en öl i stället!

2008-04-11 @ 22:28:23
Postat av: Mia

Hmm, det verkar som om ALLA chefer tycker man jobbar för lite, märkligt fenomen! :/

2008-04-12 @ 09:04:31
URL: http://www.matmia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback