Snarkningar

Maken snarkar. Fruktansvärt mycket och fruktansvärt högt. Jag vaknar ganska ofta av de värsta snarkningarna, och då brukar jag putta lite på honom, och be honom att lägga sig på sidan i stället, så jag ska hinna somna om.
Men då får jag genast problem, för då ligger jag och tänker: Nu måste jag verkligen hinna somna innan han välter över i ryggläge igen, så jag vaknar igen...Och bara för att jag ligger och tänker så kan jag absolut inte somna, utan jag ligger vaken ända tills ryggläget inträder, och jag puttar lite och ber honom ligga på sidan....

Ibland ser jag ut som en zombie på morgnarna, alldeles blå och svullen kring ögonen på grund av sömnbrist.

Kommentarer
Postat av: Lena

Hahaha..mitt i prick!
*ler igenkännande*

Postat av: Pia

men hur ser gubben ut då?
blå han också?
eller menar du att du puttar lite försiktigt? haha

2007-09-18 @ 21:51:09
URL: http://mammipiha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback