Dueling banjos

Jag minns att när jag såg filmen "Den sista färden" första gången, när jag var sexton år, tyckte jag att den var så otäck att jag var på väg ut från bion. När jag såg om den många år senare tyckte jag fortfarande att det var en otäck film, men jag tyckte också att den var väldigt bra. Det är många fina karaktärer i filmen, och naturscenerna är storslagna.  Det är också häftigt att följa hur relationerna mellan männen förändras under historiens gång. Och så har vi den fantastiska låten - "Dueling banjos´".

Kommentarer
Postat av: Pia

helt underbart :)

Postat av: Magnus

eeeeh...det enda, jag menar verkligen, det enda, jag ser framför mig är våldtäktsscenen när en av boysen tvingas låta som en gris. Huga!

2007-09-21 @ 18:15:52
URL: http://papamac.blogg.se
Postat av: Lena

Jag måste hålla med ovan talare, Magnus!
Urk, den scenen sitter fastbränd på näthinnan och i minnet.

2007-09-23 @ 11:11:59
URL: http://cruelladelena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback