Bloggsal

Jag sitter här och småsurfar på morgonen. Det är en irriterande stressfaktor att man måste åka iväg till jobbet.  Där är det så otroligt svårt att surfa ifred. Man måste vara så skärpt och ha uppsikt över kollegorna samtidigt, så man hinner klicka fram något lämpligt när de närmar sig.
Men jag ska få ett par datorer till min No-sal vilken dag som helst. Då kan man få jobba mer ostört. Jag kommer troligen att missa både fikaraster och konferenser. Och jag kommer givetvis att skylla på den höga arbetsbelastningen...

Kommentarer
Postat av: Helena

Du är välkommen när du vill till min blogg. Kul när någon ny kommenterar, då blir jag nyfiken på din blogg. =)
Ha det bra.

Postat av: Petra

Bloggrunda på morgonen ger en bra start på dagen! Skönt att få blogga i fred framöver, kan jag tänka. ;)

2007-09-14 @ 09:13:09
URL: http://petra.papper.fi
Postat av: mamsen

Hej kul att du hittade min lilla blogg!Visst är det svårt att hitta tid att blogga men man får göra sig tid.Känner igen det där med att släcka ner när någon kommer:)

2007-09-14 @ 10:08:07
URL: http://supermamma.blogg.se
Postat av: Anonym

Det är svårt att slita sig om man surfar innan jobbadags Önskar dig en trevlig fredagskväll kram Ting........

2007-09-14 @ 16:24:51
Postat av: Y

Sånt här gillar jag!
Tro mig, genom åren i skolan har man liksom utvecklat fram den smidigaste "läraren ser inte vad jag egentligen gör framför datorn"-tekniken som går att finna.. Man lär sig ha flera sidor uppe semtidigt och att vara lätt på fingret (klicka) tränas upp. Extra bred syn och uppmärksamhet är viktigt.
Vem bryr sig om 1850-talets bönder.. Jag kan syssla med att kolla in bloggar istället! Tummen upp!

2007-09-14 @ 16:54:18
URL: http://yjustlife.blogg.se
Postat av: Ester

Och jag ska få dator till min bloggsal... eh? bildsal! :-)

2007-09-14 @ 19:21:57
URL: http://missesters.blogg.se/
Postat av: mammselen

Är ni lärare allihopa????
Finns det ingen annan än jag som är sjukvårdspersonal?
Vi har inte tid att blogga på arbetstid, vi inte.
Nä, här sitter man och ugglar på nätterna, så man är alldeles hålögd och tom i blicken när man möter patienterna.
=D
Håhåjaja...

2007-09-14 @ 23:08:21
Postat av: elsamaja

Hej igen och tack för besöket
Det är faktiskt upp till dej om du vill tala om var du bor, du har inget tvång på det, så det är lungt, och jag tycker inte att det är det minsta skumt, så du kan
andas ut.
Jag är rätt ny som bloggare, mindre än ett år, men jag har redan hittat ett flertal nätvänner, fast jag tyckt att det verkat lite konstigt att lära känna folk så här, men å andra sidan, så har jag ju kompisar som jag brevväxlat med från början, så det är ju ingen skillnad, det är bara det att på det här viset går det lite fortare att bli bekant med nån, än via snigelposten.
Tack detsamma om en skön kväll
Ha det gott

2007-09-16 @ 20:24:54
URL: http://elsamajarun.blogg.se
Postat av: F

Tack för alla inlägg! Det märks att det är fler än jag som försöker stjäla sig till en liten stunds bloggande emellanåt.

2007-09-16 @ 22:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback