Skolforum på Älvsjömässan

På onsdag ska vi åka till Skolforum. Vi brukar ha en liten tävling om vem som får flest varuprover och pennor från de olika utställarna, och vem som vinner mest i de olika tävlingarna som anordnas i olika montrar. Men förra året hade vi en deltagare som tog det hela på blodigt allvar och lyckades samla på sig över 100 pennor. Då kom vi andra av oss lite, och jag tror att vi lägger ner vår tävling i år. Det var roligt så länge det handlade om 12-13 pennor, men när det blev så himla många kändes det bara jobbigt.

Så nu ska vi bara gå omkring och vara seriösa. Är det någon av er som ska dit kan ni väl gå runt och säga lite prövande: "Är du en bloggare?" lite då och då, så kanske vi kan ta en fika ihop?
image156

Kommentarer
Postat av: Maria

Hahaha. Hade först tänkt att åka, men eftersom vi har föreläsning på måndag och jag ska på matematikutbildar-dag i Uppsala på tisdagen, så måste jag vara på skolan och jobba. Ska då göra alla hundra saker på "Att göra"-listan som typ är kvar sen augusti...
Hade varit fränt med blogg-fika!

Postat av: F

Vad synd, det hade varit kul att ses! Hoppas du får det bra i Uppsala. Jag åkte i de trakterna för ett par timmar sen, och jag rös lite när jag passerade Knutby.

2007-10-28 @ 15:33:44
URL: http://neverkeso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback