Snörvel, snörvel...

Jag har inte tittat på Idol tidigare under säsongen, men jag hörde en musikreporter på radion i morse, som berättade i lyriska ordalag om genrepet igår. Det gjorde mig så nyfiken att jag bestämde mig för att titta på programmet nu i kväll. Det passar dessutom bra eftersom jag är ensam hemma.
Och vad händer? Jag är som vanligt lättrörd och jag snörvlar med tårarna rinnande när de sjunger vackert,  när de är nervösa, när de är glada, när juryn uttalar sig, när de anhöriga i publiken vinkar, när publiken sätter upp stora skyltar med artistens namn, och...ja, praktiskt taget åt allt!
Nu sitter jag här och funderar på vem som kommer att vinna.

Kommentarer
Postat av: Pia

Jag har kollat idol hela vägen och visst är dom duktiga, jag tycker det är kul, men vem som vinner? ja du det undrar jag också

Postat av: Ester

Visst var det fint!? Jag fick klump i halsen och har lyssnat på Amandas låt på youtube hela dagen idag.

2007-12-01 @ 19:43:49
URL: http://missesters.blogg.se/
Postat av: F

Pia: Jag blev helsåld på Matilda! Leonard Cohen bleknade, och det är otroligt!
Ester: Oj, finns den på youtube! Jag ska genast kolla! Jag längtar tills Amanda släpper en skiva.

2007-12-01 @ 20:05:25
URL: http://neverkeso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback