Såå underbart!

Tänk vad lite det behövs ibland för att man ska bli på strålande humör. Jag satt alldeles nyss och körde bil genom vår lilla stad, och så passerade jag en fotbollsplan där det stod några barn. Plötsligt fick en av pojkarna ett ryck och tittade strålande mot bilen och hävde mängder av slängkyssar mot mig. Jag bubblade av skratt.
Det spelade väl ingen roll att han inte kände mig. Det spelade väl ingen roll att han bara var kanske 10 år. Det spelade väl ingen roll att jag är betydligt äldre än 10 år. Det spelade väl ingen roll om han bara fick ett ryck för att imponera på kompisarna.
Det var bara så himla underbart att se honom så...passionerad och full av livsglädje!

image2


He made my day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback