Jag har blivit tagen

Jag har blivit tagen av Pia och ska härmed berätta 6 underliga saker om mig själv.

1. Jag har överlevt att blixten slog ner mellan mig och min syster när vi var ute på promenad
2. Jag har någon form av cellskräck. Måste därför profylaxandas varje gång jag tar på mig mina åtsittande motorcykelkläder (dvs nästan varje dag)
3. Jag tycker att keso är något av det äckligaste som finns...Beror på ett traumatiskt matminne på Gotland med min vän sedan födseln. Förutom Keso utblandad med kakao åt vi vårrrullar stekta i vaselin på ett campingkök. Ja, vi var väldigt unga, och har förbättrat våra gastronomiska rutiner sedan dess.
4. Jag sjunger högt varje gång jag åker ensam i bilen. Undrar ibland om det hörs ut när man stannar vid rödlyse.
5. Jag köper aldrig ägg i cellplastförpackning. Ryser så jag smäller av!
6. Jag är löjligt morgonpigg, och vaknar alltid på ett strålande humör, vilket får folk att vilja klippa till mig.


REGLER:

Varje person börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker
om sig själv. Bloggare som blir tagna ska skriva sex saker om sig själv
i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet.

Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn.
Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att
låta dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

Jag utmanar :
 Ester
Johannapanna
Mamsellen
Zassi
Pimpim
Lois


Kommentarer
Postat av: Zassi

Roligt! Jag antar såklart utmaningen :)
Återkommer ikväll. Tack, tack!!
Ses//Z

Postat av: johannapannan

Jag har redan gjort denna utmaning en gång så jag står över!

2007-07-04 @ 18:13:15
URL: http://johannapanna146.blogg.se
Postat av: mammselen

Jag återkommer till dig. Senare.

2007-07-04 @ 21:31:55
Postat av: Ester

Hej! Det dar later kul! Ar i Bangkok nu och lovar att ta tag i utmaningen sa fort jag far mojlighet. Maste fundera over svaren ocksa... :-)
Kram pa dig och hoppas allt ar bra!

2007-07-05 @ 17:41:51
Postat av: Pia

haha, kul att få veta historien till valet av
ditt namn

2007-07-07 @ 16:41:48
URL: http://mammipiha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback