Migränpremiär

De senaste dagarna har jag varit en vandrande zombie, som nätt och jämnt har tagit mig igenom dagens arbete innan jag har stapplat hem och somnat i soffan. I och för sig vet jag inte om det är så vanligt att man sover i soffan om man är en zombie, men för mig har det varit så .



Jag har inte varit ett dugg social mot familjen, och jag har absolut inte orkat ta mig samman och blogga. Och så har jag råkat ut för mitt livs första migränattack. Ovan som jag var trodde jag nästan att jag hade en hjärnblödning på gång, när det kändes som en borr rätt in i hjärnan, och inga värktabletter hjälpte. Efter ett besök i badrummet (jag besparar er alla detaljer) och några timmars sömn blev jag människa igen.
Stackars alla er som råkar ut för den plågan med jämna mellanrum. Det var värre än jag har kunnat föreställa mig.

Kommentarer
Postat av: Solveig

Jaha! Välkommen i migrängänget! Hör av dig när du upplevt tunnelseendet och ordtappandet! Ja käre värld, Gud är inte kvinna, det är allt jag vet...

Postat av: Inger Maryissa

Jag hade migrän mellan jag var 20-30 år gammal, och det var verkligen jobbigt.
Men sedan försvann den och nu har jag mycket sällan huvudvärk.
Hoppas din också går över med tiden, och att det gör det fort.
Önskar dig en fin fortsatt Adventssöndag
Kram

2007-12-16 @ 15:39:06
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback