Härlig lördag

Vi hade en riktigt härlig lördag. Vi åkte färja till Utö, där vi strosade runt på marknaden ett tag, innan vi gick in på värdshuset och åt julbord. Jag hade noterat några rynkor som var på gång, men det är numera åtgärdat med hjälp av en massa sill, lax, viltkorvar, gös, prinskorv, köttbullar och smaskiga efterrätter. Nu är skinnet spänt igen!

image214
En av de små mysiga bodarna på Utö

image215

Utö värdshus - Här ser man in i baren/ lilla matsalen från hallen

image216

Här är sillbordet. Det fanns en massa goda sorter att välja mellan

image217

Desserter och godis!

image218

I väntan på färjan som skulle ta oss hemåt igen gick vi till "Bakfickan" - en liten charmig pub med rätt atmosfär


Kommentarer
Postat av: Carina

Men guuud va mysigt, Utö har jag
aldrig varit i vuxen ålder men det
ser verkligen mysigt och gott ut :-)

Postat av: Anonym

Så mysigt det ser ut och bra att du fick bort rynkorna kram TING...

2007-12-09 @ 20:25:11
Postat av: Pialotta/Kaffebönan

Verkligen en julmysig dag du haft.. Utö, nej där har jag aldrig satt mina fötter:-) Kul du fått tillbaka kameran.. den ger oss så mycket.
Kramar

2007-12-10 @ 09:48:12
URL: http://kafferasten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback