Bokmalar se hit!

Jag älskar att läsa böcker, och försöker snappa upp tips på bra författare och välskrivna böcker. Jag är med i pocketklubben, där man prenumererar på pocketböcker. Man betalar för tre månader i taget, och så får man hem en bok varje månad + ett litet häfte med information om de böcker man kan välja mellan till nästa leverans. Det är ett bra urval, där olika genrer finns representerade, och ofta är det alldeles nyutkomna böcker. Priset per månadsbok är 59 kr. Ärdu intresserad kan du titta här 

Några boktips:

image208   image209image210

Kommentarer
Postat av: mammselen

Jag har önskat mig " Det femte barnet" av Doris Lessing, i julklapp. Hoppas att jag får den, för jag har hört att den ska vara så bra.

2007-12-04 @ 20:52:50
Postat av: Hanna

Smart idé. Tyvärr hinner jag aldrig läsa nu för tiden. Inte böcker i alla fall...

Postat av: Ester

Bra grej! Jag borde, jag borde, jag borde... :-)

2007-12-05 @ 18:55:59
URL: http://missesters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback