Måste sommaren ta slut?

image71

Kommentarer
Postat av: Pia lotta ( Kaffebönan)

Jaaaaaa det måste den. Tyvärr för en del, men för andra är hösten den finaste månaden. jag gillar sommaren då det är sommar (inte så regnigt som denna), men hösten har så fina färger och förhoppningsvis hög frisk luft.. Gillar hösten och naturens naturliga palett:-) Den här bilden du har är bara så himla vacker..
Tjing tjong solong o ha de fint:-)

Postat av: frktjatlund

Vad är alternativet? Jag välkomnar också hösten med vackra färger, svamp och lagom temperatur.

2007-08-23 @ 00:45:02
URL: http://frktjatlund.blogg.se
Postat av: Pialotta

TACK:: TACK:: du gör mig så glad med dina kommentarer.. Grafik och texter är något jag älskar att pyssla med. Jag skriver ju inte så mycket direkt dagbok över nätet om vad jag hittar på och så, utan mer spontana tankekorn som poppar upp..
Alltid är det något som berör eller jag kan tycka intresserar andra.. Tips är kul och visst är det många som kan ta del i sådant som man undrar eller inte vet ett smack om:-)
Min Kafferast.. att ta ett snack på vill jag skriva så att det alltid är något för alla..
Det finns så många mer personliga bloggar eller sådana som just berör ett visst ämne bara.. Så jag kan kanske bidra med något annat..
Kul du gillar min blogg.. du har en guldklimp här oxså:-)
Kramkram från en skånegrebba som just tagit av "hjälpredekläderna" och landat i stolen:-)

2007-08-23 @ 18:17:20
URL: http://kafferasten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback