Artig publik...

Dotter Y satt och lyssnade pa nagra duktiga trubadurer i gar kvall. Nar de fragade publiken "Are you going to give us some applause?" horde hon fel och ropade ett hogt "NO!!".
Och hon som i vanliga fall forsoker vara hovlig och artig mot alla manniskor...

Eftersom inlagget har ovan var skrivet under tidspress fran nedrakningen pa internettiden blev det inte helt korrekt.
Nu kommer ett litet tillagg for att fortydliga det hela....
Trubaduren hade sagt : "Do we deserve applause?", men Y horde fel och tyckte att han sa "Do we deserve a pause?". Vilket forklarar hennes "NO!"

Kommentarer
Postat av: Seabear

He girls! Läste inlägget med bikinilinje där går nog.....min gräns e-u. Jag tror att Y klarar att få tillbaka stämningen på syltan e inte orolig

2007-08-03 @ 16:24:39
Postat av: Pia lotta ( Kaffebönan)

Ja du det är olika på olika tegelbruk.. men ojsan så pinsamt det där med string och bikinilinjen..
Hoppas ni har det fint annars.. till helgen här ska det bli sommar i gamla Svedala:-)
Tjing o ha de..

Postat av: Y

Vada, var det konstigt att vara den enda som ropade "NOO"? Missforstond ar min basta van! ;)

2007-08-04 @ 21:16:27
Postat av: Carolina

När jag för länge sedan gick (väldigt kort tid) i fotbollsskola för barn fick vi lära oss att man kunde heja hur mycket man ville men aldrig bua. Det var nog det jag lärde mig på de där träningarna som jag tagit med mig i resten av livet. Bra motto tycker jag!

2007-08-06 @ 19:43:09
URL: http://filurlina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback